Servicenormen
We vinden het belangrijk dat we jou goed helpen. In onze servicenormen hebben we vastgelegd wat je van ons mag verwachten. We zijn duidelijk en helpen jou snel. Op een manier die veilig is en voor iedereen toegankelijk. Doen we iets niet goed? Laat het ons dan weten via het online contactformulier.
Persoonlijke afspraak
Ons kantoor is open van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur. Heb je een afspraak? Meld je bij binnenkomst aan onze receptiebalie. Je wordt binnen 5 minuten opgehaald.
Website en online formulieren
Onze website is altijd up-to-date. Via de formulieren op onze website vraag je snel iets aan of maak je eenvoudig een melding. Op de startpagina en in de ontvangstbevestiging van het formulier lees je wanneer je antwoord van ons krijgt. Bij spoed bel je ons en komen we binnen 24 uur in actie.
Telefoon
Je kunt ons altijd bellen. Tijdens kantooruren helpen we jou bij al jouw vragen. Buiten kantoortijden zijn we telefonisch bereikbaar voor calamiteiten. Kunnen we jou niet direct helpen? Dan verbinden we je door. Of we maken een terugbelverzoek. We bellen je dan binnen 2 werkdagen terug.
E-mail en brieven
E-mails en brieven beantwoorden we binnen 2 werkdagen. Als het ons niet lukt om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te antwoorden, dan laten we jou weten wanneer je wel antwoord krijgt en van wie. Binnen 4 weken (20 werkdagen) na ontvangst heb je altijd een antwoord van ons. Soms gelden er andere, wettelijke termijnen. Die zijn altijd leidend.
Social media
Vragen, opmerkingen of klachten die je ons stuurt via Facebook, X, Instagram, of LinkedIn beantwoorden we binnen 1 werkdag.
Privacy
Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens en houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Je leest hier alles over in onze privacyverklaring.
Hulp en contact
Telefoon
076 564 10 00
Maandag t/m vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur.
Gebruik het contactformulier
Bezoekadres
Bouvignelaan 5
4836 AA Breda
Postadres
Postbus 5520
4801 DZ Breda